?

Log in

No account? Create an account
 
 
22 January 2007 @ 10:45 pm
 
EIGHT HOURS UNTIL OSCAR NOMINATIONS Y'ALL!! :D :D :D

Kate Winslet better fucking get a nom. Jennifer Hudson took her Golden Globe away...if Jenjen is nominated for an Oscar, she might as well snag THAT from her too. :(

c'mon Kate, win! 3 nominations, no wins. fuck!!

stupid hollywood.

aaaaanyway. -_-

my teeth haven't been hurting. horay.

I wanna see Epic Movie. as stupid as that movie looks, i like movies like that. and you can't get any better than Crispin Glover as Willy Wonka :P
 
 
Current Mood: bouncybouncy
 
 
Alice Lorna: [Actors] Crispin; Evillunglock on January 23rd, 2007 10:51 am (UTC)
you can't get any better than Crispin Glover as Willy Wonka :P

Say what now?
ιнεαяттσяσηтσ™blossombunny on January 23rd, 2007 12:42 pm (UTC)
Alice Lorna: [Disney] Mouse; !!!lunglock on January 23rd, 2007 12:44 pm (UTC)
OH MY GOD o_O

that is beyond amazingly awesome! -dies-

When is this film out?
ιнεαяттσяσηтσ™blossombunny on January 23rd, 2007 01:07 pm (UTC)
:D it's out this weekend!
Alice Lorna: [Actors] Alan; Yayzlunglock on January 23rd, 2007 01:08 pm (UTC)
O_O

You probably get it before us, I'm gonna look at our cinema listings =]
ιнεαяттσяσηтσ™blossombunny on January 23rd, 2007 01:10 pm (UTC)
ooh yeah..it'll get to you eventually.

they're spoofing HP in the movie, too.
Alice Lorna: [HP] Ced; Squeelunglock on January 23rd, 2007 01:11 pm (UTC)
HAH! That's freakin brilliant. I love spoof movies =D
Jackiejackie on January 23rd, 2007 03:02 pm (UTC)
Hahaaaaa, I want to go see Epic Movie too! XD It looks just stupid enough to be hilarious. XD