ιнεαяттσяσηтσ™ (blossombunny) wrote,
ιнεαяттσяσηтσ™
blossombunny

  • Mood:
LOL @ my icon. ANYTHING/Heroes is awesome.

I know i promised some new Kim Possible icons. i'm sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sorry!! :O i suck. they'll be here tonight or tomorrow.

Anyway, the top 12 are chosen on American Idol tonight. I have a good feeling Jordin Sparks will make the cut :D she's from my city, btw..so there's quite a bit of pride goin' on. and if he makes the top 3, and there's a 'homecoming' episode, i'm gonna be there. mark my words!!

i can't believe i didn't tell my sister about Taylor Hicks' concert coming to Phoenix. i don't think i'd get to go anyway. :/ i kinda fell out of that fandom. sad, really. he's supposed to be more popular now. stupid kat is taking all the glory. dumb bitch >:( her album sucks, btw. except for one song.

and why is it when i install new fonts, i have to go to my fonts folder and refresh for the fonts to show up in my programs? GAY! i hate doing it. the folder takes forever to load. probably 'cause i have over 1,500 fonts. :P lol!

my sister says the pool needs shock treatment. wtf is that? how do i do it? all i know is, she said "well good luck with that" ......WTF IS THAT SUPPOSED TO MEAN?! >:( i know i offered to take responsibility for the pool, but damn..this better not be hard.

i'm bored.....i'm waiting for my friend to sign onto MSN so i can tell him it's ok to come over. IF he comes over. :(
Subscribe

  • only 3 entries last year? that's sad :(

    You can get card with your statistics here!

  • i'm still alive

    recovered from Covid on July 31st. Went back to work almost 2 weeks after. I got organ damage, i can tell. lungs and heart don't feel the same.…

  • announcement

    I guess karma finally caught up to me. I got covid. 50/50 chance since I got underlying conditions. We'll see what happens. If I pull through, I'll…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 2 comments