ιнεαяттσяσηтσ™ (blossombunny) wrote,
ιнεαяттσяσηтσ™
blossombunny

  • Mood:
My Harry Potter Spoiler of Doom is:
Harry wins a game of Quiddich and rids the world of Daleks
Get your Harry Potter Spoiler of Doom


LOL!! :P

--

Yah, i forgot a few things...........

--

Is anyone watching the HP weekend on ABC Family? they're gonna show OotP clips or whatever during the movies. i know they'll end up online, but i'm bored and there's nothing else to watch.

--

Awww Quirrell is adorable. bless him. or not........:/
"Hhhharry...........Pppotter..."

--

YAY i got my extra 2 months userpics thing. score!!

--

I'm STILL trying to decide on IMAX. it's just that the ticket is like $10. and i only have $20. and i want extra money left over. and i'm not sure if popcorn and soda are cheaper there than at Harkins. hmmm. i dunno. i'll have to walk a few blocks if i go to IMAX, 'cause the bus doesn't go that far north. :/ ah well.
Subscribe

  • i'm still alive

    recovered from Covid on July 31st. Went back to work almost 2 weeks after. I got organ damage, i can tell. lungs and heart don't feel the same.…

  • announcement

    I guess karma finally caught up to me. I got covid. 50/50 chance since I got underlying conditions. We'll see what happens. If I pull through, I'll…

  • I'm still around

    Just surviving somehow meh

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 2 comments