?

Log in

No account? Create an account
 
 
15 July 2007 @ 03:55 pm
 
*i be changin' mah layout, yes? it's getting boring. plus, cartonage posted a GREAT layout now.

*I'm watchin' this thing on A&E about HP. "YOU FILTHY HALF-BLOOD!!" lol. you HAVE to watch it. eeee they just showed Natalia :D :D :D hehe i luffs her. lol.

*hmm i'm thinkin' about closing recreationz. only one entry was entered. and only 15 members. as much as i've promoted, nothing has changed. plus, i got more responsibilities now. so.............should i?

*I've also put all my communities on moderated membership and posting. 'cause of Deathly Hallows spoilers and such. not that members already in my communities won't post spoilers :(

*i'm also gonna defriend communities that have the potential for spoiling. like wtf_omgz....omg_too_soon..the homes of trolls. :(

*oh yeah, WE GOT A DOG! well, a puppy. we named him Jack. as in Jack Sparrow. lol. he was out in the neighborhood wandering around the past few days. we've not seen a missing dog sign yet. so..i guess he's ours until then. i'm not really a dog person. and neither is Zoe. hehe. so he'll be kept outside in the backyard. i don't think the kitties out there will like that. hehe. so we put the cat food out front. :) i hope they find it.

*AND SHE GOT POOL CHEMICALS!! YAY!! she has to put them in tonight, though. :/

*Ummm a horrible thought occured to me. IF the HP world was real, just think of how many illegal immagrants who are witches and wizards would apparate in the US illegally. HAHAHHAHA. that would be some funny shit. fucked up, too :(

*next time i get a kitten..a girl. i think i'll name her Marapei. is that how it's spelled? Voldie's mums name, btw. pretty name.

PS: like the icon i made? hahahha. Emma totally wants Dan's bulging member. :P
 
 
Current Mood: mischievousmischievous
Current Music: Glenn Beck ftw
 
 
 
Jackiejackie on July 15th, 2007 11:58 pm (UTC)
Merope, I believe.
ιнεαяттσяσηтσ™blossombunny on July 16th, 2007 02:53 am (UTC)
i think you're right. now that i think about it, Merope is a mythological character. greek or something.