December 25th, 2006

STOCK: food - blueberries

(no subject)

I deleted those two entries that caused trouble these past few days. Sorry Shro. :(

Anyway, I don't wanna go to bed early right now. I wanna play more with PhotoShop CS3 (beta) that i downloaded today. How in the world did I get enough disk space for that? I deleted files i didn't need.

I LOOOOOOOVE CS3! :D It's faster than CS2. Anyway, since it's beta, i'm not sure what else they're going to do with it. but it seems complete to me. the curves look different. there's some extra layer blend modes. etc etc. I took a screenshot of what it looks like HERE.

Isn't it faaaaaaaaaabulous?

If any of you wanna download CS3, know this. you MUST have about 700MB or so of extra disk space. 'Cause it installs alot more than CS3 itself. But it doesn't include Image Ready. :/

Anyway, if any of you want it, let me know ASAP, and i'll tell you some...stuff. you won't be sorry! :D

On to other things..I got $50 from my sister last night. I'm gonna use that to buy a new mouse tomorrow. I want a wireless optical. I can't stand the one i have. cheap piece of crap! *shakes fist*

off to bed off to bed
  • Current Mood
    happy happy
STOCK: food - blueberries

(no subject)

Ooooh I changed my mind. i want THIS instead of a new mouse. I told my friend I'd give him my $50 my sister gave me to get it. and the rest of the money would be his share of the bday present. :D

Since he's getting it online, I won't get it for about two weeks or so.

I just can't stand this crappy monitor.

And if it turns out that it IS my video card and not the monitor, well, fine. at least i'll have a monitor that looks better than this piece of shit. lol!
  • Current Mood
    happy happy