?

Log in

No account? Create an account
 
 
01 August 2007 @ 09:30 pm
thanks to capscrazy :)  
(1) List 5 celebrities you would have sex with without even asking questions.

(2) Put all of them IN ORDER of your lust for them. (5 - 1, 1 is the hottest.)

(3) Say which movie/show/thing it was that hooked you.

(4) Supply photos for said people.

(5) Tag five people!



Mind you, i don't really crave that many celebs. mostly unknowns. but who the hell cares.

5. J.P. Manoux: from Phil of the Future - he's so adorable. if he was single, i'd shag the shit out of him
Image and video hosting by TinyPic

4. Tony Munch: he got me at Famous Jett Jackson - i've wanted this Canadian hunk for YEARS!
Image and video hosting by TinyPic

3. Tolga Safer: Harry Potter: GOF - mmmm Turkish (Cypriot) delight!
Image and video hosting by TinyPic

2. Pedja Bjelac: First saw him in Goblet of Fire - Gotta add some European flavor here. perhaps one of the most gorgeous men i've ever seen.
Image and video hosting by TinyPic

1. Alan Rickman: it all started with Sorceror's Stone - who cares about his age? that shit don't matter
Image and video hosting by TinyPic



I tag:
jackie
annexchic
dirrtydiesel
perosha
twinkletrees

*evil laughter*
 
 
Current Mood: mellowmellow
 
 
 
jennso_severus on August 2nd, 2007 06:11 am (UTC)
alan ftw :D :)
as always
ιнεαяттσяσηтσ™blossombunny on August 2nd, 2007 06:57 am (UTC)
i had a hard time for the #1 spot. between him and Pedja, they're equally hot to me. hahaha. i'm weird.
suede_bear on August 2nd, 2007 06:34 am (UTC)
we never talk anymore.. youd rather talk to the" im too scared to talk to women", so he fucks men, queer, than me. Spats.

Whats wrong with true queer teddy bears? You bullshit with guys who based their fake lives off mine, became bears and such, based his fursuit off mine and all....'

*gowls all teddy-bear-ish and shit*
ιнεαяттσяσηтσ™blossombunny on August 2nd, 2007 07:10 am (UTC)
i don't really talk to anyone that much. i'm more busy than usual nowadays. and my AIM and MSN haven't been working well. stupid computer :(

so you two are still at it, eh? :(
suede_bear on August 2nd, 2007 07:16 am (UTC)
at it? yup... he outed me as queer, then later not only "became" queer, but also a bear and his suit just happened to look like a twin of mines.

but yeah, i wont rest till hes fucking miserable. *shrugs* hey, we all got people we hate, this isnt anything new, i just miss ya hun and we havent talked in ages.
annexchic on August 2nd, 2007 06:14 pm (UTC)
Nice shot of Pedja, it looks familiar. ;)
ιнεαяттσяσηтσ™blossombunny on August 3rd, 2007 02:14 am (UTC)
it's the best one of him, i think :) hehe.
*GIA }}dirrtydiesel on August 3rd, 2007 12:09 pm (UTC)
thanks. this is going to take a while